sobota, 9 marca 2013

Na powitanie

Hej jestem Viola ( violetta).!

Książki to pół mojego życia...KOCHAM JE!

     W moim domu czytają praktycznie wszyscy oprócz mojego brata, który po prostu jeszcze nie umie czytać. Można powiedzieć zamiłowanie do czytania wyssałam z mlekiem matki.
     Tworzę tego bloga, żeby móc podzielić się z Wami moimi wrażeniami z przeczytanych książek.Chcę Wam trochę zobrazować co warto przeczytać, a co jest totalnym dnem. Żeby Wam to przybliżyć będę pisała coś w formie recenzji, która będzie zawierała trochę moich własnych uczuć.
      Mam nadziej, że pisnę przeze mnie będą dla Was zrozumiane i pomogą wam się wciągnąc w moją krainę magi, czyli po prostu krainę książek.
 
                                                                                               Pozdrowienia violetta!

P.S. Polecam też bloga mojej koleżanki: http://aleksandra-kropka.blogspot.com/
                                                                                               

                                                                                           

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz